Gugl, Fejsbuk i Majkrosoft najviše troše na lobiranje u EU

Kompanije Gugl, Fejsbuk i Majkrosoft najviše troše na lobiranje u borbi protiv novih, oštrih zakona EU čiji je cilj ograničavanje moći...

GRECO poziva evropske vlade da povećaju transparentnost u lobiranju

Evropske vlade treba da povećaju transparentnost i odgovornost u lobiranju kako bi obezbedile da građani znaju koji akteri nastoje da utiču na...

Transparensi internešenel: Pandemija povećala korupciju u EU

Pandemija je povećala korupciju širom Evropske unije, čiji su građani povremeno morali da potežu lične veze da bi dobili zdravstvenu negu, a...

GRECO upozorava da je pandemija i dalje plodno tlo za korupciju

Vlade širom sveta su u pandemiji korona virusa prinuđene da preduzimaju hitne i vanredne mere što povećava opasnost od korupcije, i one zato...

Posle slučaja Uber, Francuzi mogu mnogo da nauče o lobiranju od EU

Nakon nedavnog otkrića Uberovih dosijea, intenzivirani su pozivi za povećanje transparentnosti oko lobiranja a u centru pažnje našle su se...

Peti krug evaluacije GRECO: Važne preporuke i šansa da se ovaj put ispune u roku

Transparentnost Srbija ocenjuje da peti krug evaluacije GRECO sadrži nekoliko veoma važnih preporuka, čije bi ispunjavanje moglo suštinski da...