Građani se tokom pandemije najviše informisali u porodici i među prijateljima

Više od 70% građana Srbije tokom pandemije informisalo se kroz lične kontakte - u porodici i među prijateljima, na drugom mestu su društvene...

Države Zapadnog Balkana su najmanje otporne na lažne vesti u Evropi

Zemlje Zapadnog Balkana imaju mali potencijal da se odupru negativnim efektima lažnih vesti i dezinformacija, što je uglavnom posledica stanja u...

EK formirala ekspertsku grupu za dezinformacije i digitalnu pismenost

Evropska komisija je oformila ekspertsku grupu koja će napraviti zajedničke smernice za prosvetne radnike u cilju borbe protiv dezinformacija i...

Gabrijel: Mladi moraju da budu medijski pismeni i da vladaju digitalnim veštinama

Povodom Dana bezbednog interneta, koji se obeležava 9. februara, evropska komesarka je u autorskom tekstu za EURACTIV.com istakla da mladima treba...

Za borbu protiv lažnih vesti neophodna zdravstvena pismenost

Društveni i tradicionalni mediji, organizacije pacijenata i kreatori politka svi imaju ulogu u slanju jasnih poruka kada je u pitanju javno...

Medijska pismenost važna za razvoj društva

Možete li da zamislite jedan dan koji će proći, a da ne pogledate u svoj mobilni telefon, da ne posetite neku od društvenih mreža, ne čujete...

Borel: EU i Zapadni Balkan moraju zajedno da se bore protiv dezinformacija

Visoki predstavnik EU za spoljnu politiku i bezbednost Žozep Borel izjavio je da EU i Zapadni Balkan dele odgovornost za izgradnju mirne,...

Program malih medijskih grantova

Američki savet za međunarodno obrazovanje (beogradska kancelarija) objavljuje konkurs za podršku projektima u okviru Programa malih medijskih...

Švedska iz škola proterala strogoću i uvela celoživotno učenje uz besplatno školovanje

Švedski standard, kao opšteprihvaćeni pojam kada se govori o toj skandinavskoj zemlji, u oblasti obrazovanja jeste da  omogući svakom pojedincu...

Zdravlje, poverenje i novinarstvo: Plan o korona virusu za medije

Trenutna pandemija korona virusa utiče na našu demokratsku infrastrukturu. Poput banaka tokom finansijske krize, hoće li  mediji biti spaseni?...